hakikat

lembik! lembik! lembik!
tulah aku..mudah pecah empangan air mata
saat nie sekeliling aku kawan2 yg selalu dengan aku
aku x tau kenapa bila aku pandang mereka aku jadi nangis sendiri
aku selimut seorang demi seorang
lagak kakak menidurkan adik2nya..
ya!
mmg skrng aku jd rindu adik2 aku
lagi sekali empangan pecah

antara kami mmg aku paling tua bulan walaupun kami sebaya
aku jaga,syg mereka sama mcm adik2 aku
yep!
mmg kat luar org nmpk aku keras dan kasar
tp depan mereka inilah aku yg sebenar
mudah lembik bila berbicara mengenai keluarga dan kasih sayang

aku x segan, aku x malu sbb aku tau selain keluarga aku
aku ada mereka
*pandang sekeliling
nina - walau nmpk beku dgn aku,tp dia sgt prihatin
kk - manusia paling teguh pimpin aku kemana aku melangkah
murni - peneman saat suka,duka,jatuh bangun aku
yana - peneman setia ku

sentimental,ye sangat sentimental
aku rasa aku goyah di sini tanpa mereka
pemberi semangat dan penghibur aku

*pandang sekeliling
mereka sebahagian dari keluarga ku

*berkemas
selamat malam sayang sayangku
mimpi indah
semoga esok kita jumpa lagi
*tarik selimut